Styrelsemöte 2015-06-04

Styrelsen sammanträdde torsdagen den 4 juni, i Stockholm.

Först intogs en god lunch på Stockholms Internationella Restaurangskola. Det blev en trevlig stund av samvaro med samtal om alla möjliga saker, bland annat visioner för framtiden. Mötesförhandlingarna hölls på Reumatikerförbundets kansli på Alströmergatan 39, där vi välkomnades hjärtligt av bland andra vår förbundsordförande Anne Carlsson. Det blev trevligt samspråk med flera ur kanslipersonalen.

Ett antal olika frågor behandlades under mötet. Det kom ett förslag på en aktivitet den 23 november för att fira Reumatikerförbundets 70-års jubileum. Förslag om ett kommande höstmöte behandlades också. Mer information om dessa saker kommer att presenteras senare.